FAQ

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Czy specjalne kody rabatowe łączą się z innymi promocjami?

 

 Nie, kody rabatowe nie łączą się z promocjami. Wartość kodu naliczana jest od ceny podstawowej (przekreślonej). 

 

2. Czy kod z Newslettera działa na wszystko ?

 

Tak, kod z Newslettera -10% obowiązuje na wszystkie produkty z oferty sklepu. 

 

3. W jaki sposób wykorzystać rabat 10% z racji zapisania się do Newslettera?

 

Kod należy wpisać w koszyku podczas składania zamówienia lub w zakładce Moje rabaty.

 

4. Ile jest ważny kod rabatowy z Newslettera?

 

Kod rabatowy nie ma daty ważności, jednakże można go użyć tylko raz.

 

5. Jak można sprawdzić na co działa dany kod?

 

Informaje o danym kodzie rabatowym można sprawdzić w zakładce Moje rabaty.

 

6. Kod rabatowy nie działa, jakie mogą być tego przyczyny?

 

Kod rabatowy mógł stracić ważność lub jest aktywny tylko dla konkretnej grupy produktów. Szczegółowe informacje można sprawdzić w zakładce Moje rabaty.

 

7. Czy wysyłamy przesyłki za granicę?

 

Wysyłki realizujemy na terenie Unii Europejskiej.  

 

8. Czy można zamówić zamówić produkt który nie jest dostępny w ofercie?

 

Jeśli nie znalazłeś/znalazłaś w naszej ofercie produktu, a chciałbyś/chciałabyś kupić go w naszym sklepie, możesz skorzystać ze specjalnego formularza na stronie i

przesłać nam opis szukanego przedmiotu. Aby móc to zrobić musisz być zalogowany/zalogowana. Drugą opcją jest wysłanie zapytania na adres mailowy:

kontakt@puderikrem.pl

 

9. Czy kod z darmową dostawą łączy się z kodem promocyjnym na produkty?

 

Nie, kody nie łączą się.

 

10. Czy można zapisać się na konsultacje online z ekspertem na ten sam dzień?

 

Nie, na konsultacje można zapisać się wyłącznie na kolejny dzień roboczy.

 

11. Czy wysyłka realizowana jest tego samego dnia?

 

Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu i wynosi od 1 do 3 dni roboczych od chwili potwierdzenia lub opłacenia zamówienia przez klienta. Czas

wysyłki produktu można sprawdzić na karcie danego produktu. 

 

12. Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

 

Status zamówienia możesz sprawdzić na podstronie Status zamówienia.

 

13. Jaki jest koszt wysyłki?

 

Koszt wysyłki oraz próg darmowej dostawy można sprawdzić na podstronie Wysyłka.

 

14. Jaki jest czas na zwrot towaru?

 

Zwrotu można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Zachęcamy do skorzystania z formularza zwrotów dostępnego na stronie lub kontaktując się z

nami mailowo: kontakt@puderikrem.pl

 

15. W jakim czasie rozpatrywana jest reklamacja? 

 

Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

 

16. Czy produkty na stronie Puder i Krem są oryginalne?

 

Właścicielem sklepu internetowego puderikrem.pl jest Baltic Company Sp. z o.o., firma, która powstała w 1990 roku i jest jednym z największych dystrybutorów kosmetyków do makijażu i pielęgnacji w Polsce. Robiąc zakupy na stronie puderikrem.pl nasi klienci mają gwarancję zakupu oryginalnych produktów, pochodzących prosto od producentów.  
 

17. Kiedy przysługuje mi darmowa wysyłka?

 

Darmowa wysyłka jest już dostępna przy zakupach za min. 199 zł. 

 

18. W jaki sposób mogę skontakować się z Biurem Obsługi Klienta?

 

Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00. Możesz zadzwonić (+48 667 909 033) lub napisać maila na kontakt@puderikrem.pl. 

 

19. Czy pracownik Biura Obsługi Klienta może mi pomóc złożyć zamówienie?

 

Oczywiście, w przypadku problemów technicznych Biuro Obsługi Klienta z chęcią pomoże złożyć zamówienie na stronie. 

Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 10844 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Sprawnie i profesjonalnie. POLECAM
2024-03-16
Super.
pixel